Miért jó a Lyoness? Ezt a kérdést érdemes 4 részre bontani:
1. kérdés: Miért jó Önnek? Avagy Ön jogosan kérdezheti:
"Miért kéne regisztrálnom a Lyoness rendszerébe, mit nyerek ezzel?"
A válasz egyszerű: mert megéri. Mert ingyenesen juthat 1% pénzvisszatérítéshez és olyan előnyökhöz amikhez egyébként nem juthatna. Mert ezen kívül még egy hosszútávú költségcsökkentési vagy jövedelemszerzési lehetőséghez is juthat.
2. Miért jó nekünk? Avagy a mi szemszögünkből:
"Miért szeretnénk azt hogy Ön regisztráljon?"
A válasz ugyanaz: mert megéri. Megéri nekünk informálni Önt erről az egyedülálló lehetőségről mert nem csak mi, hanem Ön is jól jár vele.
3. Miért jó a kereskedőknek, azaz a Lyoness termékpartnereknek? Avagy a kereskedő szemével:
"Miért adjak a Lyoness vásárlóknak kedvezményt?"
Mert így nagyobb vásárlói körre tehet szert, egy kis kedvezményért cserébe. Nagyobb forgalmat érhetek el a Lyoness vásárlókon keresztül és még marketingre se kell költenem, itt a kedvezmény mértéke a "marketingköltség".
4. Miért éri meg a Lyonessnek szerepelni ebben? Avagy a Lyoness szemszögéből:
"Miért harcoljak ki kedvezményeket a cégeknél a sok Lyoness vásárló számára?"
Mert mint közvetítő, a Lyoness pénzt kaphat minden vásárlás után, 1%-ot.
Így zárul be a kör és így válik egyértelművé az hogy miért éri meg ennek a 4 szereplőnek részt venni ebben a folymatban.
Szeretne csatlakozni? Lyoness érdeklődő űrlap
|